Followers

Saturday, 26 November 2011

Lucah si lelaki

gua tak kisahhh kalau ada blogger lelaki yang dok nak bercerita pasal sex. tapi biarlahh berpada pada sikit. lu orang sendiri pon tahu kannn, sekarang ni budak budak baru nak up ni pelik pelik sikit. aduhh, pantang doh bila cakap pasal lucah lucah ni,menggelitik derang ni.


yang si perempuan dah macam kucing betina.tergedik sana tergedik sini.siap geser geser lagi.yang si lelaki pulak, ape lagikk weh.mulahlah nak setim bagai.aduh,tolonglah.kalau lu orang nak update pasal entry lucah lucah ni sila fikir 2 3 kali.


kalau korang takat nak lucah sekadar nak beri ilmu takpalah juga tapi janganlah lu orang dok update pasal bende bende yang tak senonoh.pasal taik la,pasal korek bontotla,pasal tetekla.mengarut betol.macam tak ada benda lain ke lu orang nak cerita.


bukan kata gua jeles sebab lu orang nak cerrita pasal ni. silakan. tapi yang macam gua cakap, fikir 2 3 kali. susun kata lu orang dengan baik.jangan main lepas je.tak pasal pasal kang budak budak baru nak up tu ikot sebijik macam kat entry lu orang tu.puihhhhh~

1 comment:

aslann as said...

entry aku lucah tak? kahkah.